jamen tjena

ja då börjar jag väl räkna ner till min födelsedag då..6 days left.

helgen blev riktigt bra. i fredags blev det käk o krök hos emma med ett härligt gäng peoples.
åkte sen till smedby och sov hos en aa rätt grym grabb.
på lördagen spenderade jag lite kvalitetstid med min bästa mändi. becciboo kom även förbi.
blev sen upphämtad av venso och tuling. spenderade lite tid med dom också.
och runt 2 kom den där grymma grabben och sov hos mig. ganska gosigt och så.
sen söndagen då..ja den grymme drog hem runt halv 4. då det inte alls blev så mycket plugg som
planerat. dåligt sissela,dåligt.

menmen, nu är det tisdag och jag är helt slut i skallen. efter denna dag med attacker av kråkor,
ond bilndtarm och extra lång skoldag så är det kaos i mitt huvud. och ännu mer kaos lär det bli då jag ska sätta mig ner för att plugga till geografiprovet som är imorgon.
sjukt mycket i skolan just nu. ett sommarlov skulle ju sitta så jäkla fint.
men naaaae,det är ju ett bra tag kvar. tråkigt nog.

har inte mycket mer att säga. vi hörs när vi hörs. bajo bajo

Kommentarer
Postat av: beundrare

vem är killen du sov hos? ;)

kraaaam!

2011-02-01 @ 20:56:48
Postat av: sissela bergström.

johan stjärnborg :)

btw, våga skriva vem du är.

2011-02-02 @ 00:33:52
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/
Postat av: beundrare

är ni tillsammans? :)

2011-02-10 @ 22:16:40
Postat av: sissela.

njae inte riktigt. men vill fortfarande veta vem du är! skriv ditt namn eller skriv i pm på fb :)!

2011-02-13 @ 15:40:03
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0