two days.

fredag: gick i skolan, åkte sen direkto till linkan för att köpa hem massa nytt från ikea. med stor bil och släp så blev det ändå tung last på taket och en glas skiva över huvudet. happy ending, när jag överlevde turen hem. hur som helst, på hemvägen så hämtade vi upp johan. när vi kom hem så lagade vi mat, somnade o sov i en timma eller två. sen blev det oth som hör till vanligheterna. jag la mig i ett fett skönt bad, johan spelade fifa med bror min , jag somnade , dom spelade . vi somnade..

lördag: johan och jag sov till klockan halv två. kefft som fan. han åkte hem runt 3. sen dess har jag fixat mig och städat. hoppas ingen tittar under min säng , med tanke på att det är där jag gömt allt som gjort mitt rum stökigt :(  . snart kommer släkten så firar vi mirella. längtar stört efter tacosen nu....

hörs fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0