TRUE SHIT

Livet handlar inte om de personer som beter sig äkta i ansiktet.
Det handlar om de människor som är trogna bakom din rygg.



Sitter i en av mina onepieces, den allra fulaste också. Delad på mitten i två olika färger. But hey, i like it anyway. Tänker att jag ska gå och lägga mig då jag faktiskt är ganska så trött i ögat, men vet att när jag väl ligger där så kommer det inte gå. Imorgon börjar jag dessutom klockan 13.20 , vilket får mig att bli så slö att jag hellre klagar och vill ha jullov tidigare. Vill sitta uppe med äcklig glögg och ur usel julmusik. Vill titta mig blind på alla julklappar i timmar eller öppna dom i smyg och sen slå in dom igen för att låtsas som ingenting. Vill älska julen även om jag mer är som Grinchen. Skulle till och med kunna tänka mig att keffa omkring runt julgran som en dansande joker, bara för att det är jul. 

Till det seriösa, tror mina julklappisar kickar sönder i år. Känns grymt faktiskt. (Både dom jag kommer få och dom jag kommer ge bort). Har good feelings för det. Och nu är det bara 5 dagar kvar tills julafton och att min älskade syster kommer hem. COUNT DOWN.

Hörs, ska fan sova nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0