torsdag

fan i helvete vad jag försov mig i morse.. gick upp den tiden då jag skulle åkt egentligen. gjorde i ordning mig under stress på 10 minuter. sen skjutsade mamma mig till skolan. har varit en slapp dag precis så som det brukar vara på torsdagar. slutade halv 12. åkte ner till stan, med felicia och köpte med oss chicken hem till mig i nya lägenheten. sen har vi pluggat hela eftermiddagen, men även pratat och påbörjat planering av lite saker.. hehe. felicia gick nyss så nu sitter jag och väntar på att mamma och mirella ska komma. vi ska pula lite i lägenheten och sen ner till stan och köpa mer nytt hit. stan har även lite jippo då chris medina sjunger och allting har öppet till klockan 10. därefter köper vi med oss någon god mat och min älsklings grabb kommer till mig. mys framför oth s.8! nais. och hur skönt är det inte att börja klockan 13.20 imorgon då? om jag ens börjar alls. äy,skönt som fan.

nu återgår jag lite till plugget, eller också så är brors säng mer lockande. (den enda som är uppsatt i lägenheten).

hörs!


Kommentarer
Postat av: matilda

har du flyttat till en egen lägenhet själv? :) kan du inte skriva lite om det? fin blogg också!

kram!

2011-12-08 @ 21:37:34
Postat av: sissela.

åh vad glad jag blir när såna här kommentarer dyker upp!:) nej, lägenheten ska jag bo i med min familj. men vi håller på och fixar o meckar i lägenheten just nu, så jag kan absolut skriva mer om det. och tänkte även slänga upp bilder när jag får tid:).



kram på dig!

2011-12-08 @ 23:35:19
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0