nyköpt.

•Lillesyster Mirella fyller 11 år idag. Grattis pilutten!

•Här kommer lite bilder på senast inhandlat.
Sämsta mobilkameran ever, men det får duga tills jag hittar min laddare till systemkameran.










färgade nyss mitt löshår, får se om resultatet blir som förväntat.

oschysst kamera som inte framhäver färgerna på tex jackorna. och inte fan va kameran rättvis med att visa hur min vita "blus" ser ut heller. aja, inte direkt någon kick ass kamera.

hur som helst, nu ska jag,johan och mina småsyskon lira lite fotboll på undervåningen. ska visa dom vad min vänster går för. sen blire kladdkaka med grädde, göda lite.
tjarå.

Kommentarer
Postat av: h

vart är den första jackan ifrån ? skit fin :)

2011-12-02 @ 17:21:10
Postat av: sissela

våga skriva hela ditt namn! första jackan är från hm :)

2011-12-03 @ 16:01:17
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0