måndag.



skriver om gårdagen idag för igår hann jag inte.
så ja. efter skolan så åkte jag och johan ner till lägenheten och mecka ihop en tv bänk. sen somnade vi. åkte sen hem till honom och hämta lite grejer, han övningskörde hem till mig. så vi såg oth och sen somnade här. i morse så skulle vi åkt till skolan till klockan 10. jag började egentligen tjugo över 12. så fick bli en längre sovmorgon istället. min säng älskade mig för mycket i morse för att låta mig gå. hehe.

idag då. ja, det var väl början av dagen. när jag väl kom till skolan så hade vi en kort engelskalektion och sen såg vi i stort sätt bara film. såft. mamma hämtade mig , när vi kom hem så lagade jag mat. sen jag har lagit en jävligt lång powernap. gött.

när som helst hämtar joppsen mig , sover hos honom i natt.

hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0