JULKÄNSLA

var uppe länge i natt med johan och bror min. dom spelade fifa om vanligt och jag sprang runt och testa nyårsklänning i ren förtvivlan. sen slog jag även in lite julklappar och johan drog igång julmusiken, lite väääl kanske. jag som aldrig gillat julmusik.. hur som helst. i natt så såg vi på en av irene huss filmer, grymt bra är dom allihopa. idag sov vi fööör länge, som vanligt.

nu har pappa kommit hem med en gran ska ska pyntas, dock håller jag mig utanför det. det enda jag gillar med julen är julklapparna och maten. om en stund ska jag fixa mig lite, äta god mat och sen åker jag hem till älsklingen och sover där, vi ska börja se på greveholm. älskar verkligen den julkalendern! och hur nice är det inte att nästa år blir en påföljd av greveholm då? ME LIKE.

för övrigt så längtar jag ihjäl mig så sjukt mycket till julafton främst för att min älskade syster kommer hem från london då. allt är så tomt utan henne.

aja, ska ta tag i livet nu. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0