:)



jag är så dålig på det här, aldrig blir det så stort att man ser vad det står!

blir i alla fall så glad av såna här kommentarer av såna som tycker om min blogg :)
Lisa undrar var jag har beställt min gröna jacka, och det är från melba.se . Jag personligen tycker om den hemsidan jätte mycket, då dom faktiskt har en hel del att välja på, till bra pris. Nackdelen är dock leveranstiden som är på 14 till 20 arbetsdagar. Kan kännas lite sådär att gå och vänta på något man gärna vill ha så länge. men men :)


Kommentarer
Postat av: lisa

åh tack så hemskt mycket för svar söta du ! :)

2011-12-19 @ 20:38:24
Postat av: sissela

Det var så lite så!:)

2011-12-19 @ 22:49:08
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0