återigen söndag, vilket innebär ångest..

i natt kom johan och westling o hämtade mig. hamnade hemma hos johan, dom spelade nhl och jag bara allmänt softade dyng hårt. sen när westling åkt hem så hade vi tydligen glömt oth boxen i hans bil. så vi tanka en film, jag somnade typ direkt. sen i förmiddags så hämtade min familj upp mig, vi åkte till lägenheten och började bära upp och mecka med de nya möblerna o grejerna. kommer bli så jäkla fint. lovar er att jag slänger upp bilder på hela lägenheten när det är färdigt. jag har alltid velat ha en helvit lägenhet med högt i tak, and here i am. äntligen!
hur som helst. jag , mamma och kaia stannade enda tills klockan 7. när jag kom hem till lindö så har jag bara tagit det lugnt och degat ihjäl mig typ. men söndagsångesten kryper sakta men säkert fram. skolan plågar oss så sjukt hårt nu sista 2 veckorna. det är blodbad med plugg. stört. typ hundra inlämningar och 40 prov. eller fan vet jag, men något sånt i alla fall. men men, leker krigare och sitter med ett restprov i handen. f u c k i n g KUHI. ingen vill ha mitt liv just nu..  OKEJ OKEJ, emotjej.

nänä . livet leker, systrami kommer hem på självaste julafton. wihu!

NU: plugg, dricka läsk , plugg , sova.

fu. godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0