ÄNTLIGEN.

dagen bestod av mentorstid och matte, var alltså i skolan bara i en och en halv timme. riktigt skön dag. sen kom söta mormor och hämtade mig, vi drog ner på stan och köpte hårfärg. sen hem till mormor o morfar för att bli bjuden på lyxmat , love it! fick sen skjuts tillbaka till lägenheten, la mig och sov ruset av mig i cirkus 2 timmar. därefter kom mammsi och hämtade mig, åkte hem och färgade håret på mig själv. så himla skönt att känna sig fräsch i skallen igen. mörkbrunt är ju givet!

hur som helst, nu ska jag äta chicken kebab och sen till lägenheten så blir det mys med min underbara!

ser fram emot en galen helg, hej!


håret ser alltså ut såhär igen, känns helt okej!


Kommentarer
Postat av: nicolina

Snygga människa! När vendela kommer hem från grekland ska du och hon komma över och hälsa på mig i Linköping! <3

2011-08-25 @ 23:54:16
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: sissela.

gulle dig! ja absolut,det måste vi verkligen göra. ska prata med henne <3

2011-08-26 @ 21:05:01
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0