-

gårdagen spenderade jag 5 timmar på akuten med lillesyster, blodutjutelse i axeln kan inte vara skönt. efter dom timmarna åkte jag hem till lindö och hämta lite grejer, därefter till lägenheten och duscha o fixade lite. sen mötte jag corre och sara för att handla lite mat inför kvällen, blev kött och potatisgratäng. inte alls illa ju!  något annat som dock var illa var ju att maten tog oss 3 timmar att göra.. ja just det. runt 11 drog vi ner till trädgårn med grabbarna. trevligt var det ju! sen gjorde jag sällskap hem med sara jocke och cornelia. nästan direkt blev jag skjutsad till smedby då jag umgicks lite med johan , ludde och westling. och sov sedan hos johan efter det.

idag när jag vaknade så var johan redan igång med städning inför kröket ikväll då deras frackvecka drar igång. fyfan, jag vill inte ens erkänna hur avis jag är! får hoppas på att något kul händer i helgen.

nu ska jag duscha o fixa lite, sen åker jag till lägenheten och myser med sara och fellan!

adios!




SMÄRTA

trodde ju att jag var en prinsessa eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0