bra dag!

gårdagen var minst sagt skit bra!
efter jobbet åkte jag hem och fixade lite,sen kom anton och vendela vid 6 någon gång. då satte vi direkt igång med maten,grillat är ju så sjukt gott!
efter en lång och trevlig middag åkte musiken på,det blev allt möjligt.
man kan ju inte göra annat än att applådera åt anton när han sätter igång och börjar spela gitarr till varenda låt som vi satte på. helt galet. självklart satte jag på im alive med celine dion ,grymt fin låt! jag sa att jag ville att den låten ska spelas på min begravning bara för att jag tycker den är så fin,men kom på att det kanske inte är så passande med en låt som går "im alive" så är man död.ae. men hur som så satte jag på den och anton spelade självklart gitarr till den också,riktigt fint var det. och riktigt duktig är han!
vi hann även med lite dans,sjuk dans var det.
aja. runt 12 kom även min babe hit. så vi 4 spelade sällskapsspelet "med andra ord"  och sen blev det även lite neger och president,poker och kort-trick. mycket skratt och kul hade vi!
runt fyra gick johan och jag in till sovrummet,vi skulle sett på film. men istället hittade vi något par spel som innehöll massa frågor om varandra. lite kul faktiskt,att se hur mycket man kan om varandra:) . sen iallafall så somnade vi med tvn på. och tack vare min jävla hosta så har jag inte fått allt för många timmar sömn i natt. men men,morgonen var hur mysig som helst. allt från gos till kuddkrig och brottning.
nu har han nyss åkt hem och jag,vendela och anton sitter och snackar om lite allt möjligt.

dagens planer är att bara ta det lugnt,kanske plugga lite. sen får vi se vad som
händer lite.

avrundar här ,latero folket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0