ge mig en spolknapp!



skitdag.

idag är jag verkligen på sämsta humöret någonsin. tror inte något alls skulle
kunna ändra på det faktiskt.
jag bara känner som såhär,att jag vill inte höra mer nu. och jag vill inte se mer.
fått nog.

inget känns helt ok. och riktigt så ska det ju inte vara,det är iallafall inte så det fungerar.
jag är så splittrad i alla mina tankar,alla mina viljor och alla mina känslor.
jag har fan ingenting att skriva här egentligen.
men jag vill bara få ur mig ; fuck it! allt känns skit idag.

aja. what ever.
nu ska jag lägga mig i badet och sätta geografiböckerna mot badstället och pluugga.

men ja,bye hörrni..









.. ♥ en rätt så bra jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0