streeeeessSsSS

okej. det här kommer bli en sjukt snabb sammanfattning om dagen.
hade samhällskunskapsprov,som kändes döö bra. hoppas verkligen det gick bra. aja hur som. skoldagen rullade på som vanligt bara. på idrotten köttade vi gymmet,eller aa stretcha ut mina stela muskler. phu. efter vi slutat kom syster och hämtade mig,vi åkte förbi pappas jobb och snacka lite med kuss och planerade morgondagens jobb. sen vidare till anton för att hämta en laddare. nu är jag äntligen hemma och har duschat precis,väntar på att fellan ska komma med mat. sen börjar vi göra i ordning oss och sen äre krök som gäller ikväll. hoppas på en riktigt bra kväll.. vet ju vilka jag ska akta mig för iallafall....höhö

ae nu äre stressigt. vi hörs folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0