sol och värme!

usch fan, har sovit med bara nåogn timmas mellanrum hela tiden. vaknat sovit vaknat sovit osv osv. var vaken vid 6 i morse bland annat. helt ovärt. men somnade tillslut om och vaknade vid halv 1 av att jag stortjuter ? tydligen någon jävla mardröm igen. och mitt upp i allt så ringer fellan och hon undra vad fan det var frågan om..ja det kan man ju undra..

hursom, gick upp och åt glass o jordgubbar till frukost. finns ju inget godare! och vädret,herregud så skönt det är.
har brassat upp med musik på altanen och snart får vi lite sällskap. får se vad dagen/kvällen har att erbjuda. för det vet man ju aldrig i förväg liksom. nejnej!

nu ska jag och fellan laga mat och sen ut i solen igen.
vi hörs när vi hörs människor!


Kommentarer
Postat av: nicolina

Det är helt galet bra väder ute! Så skönt! Ses vi i helgen tro?

puss

2011-04-19 @ 18:06:35
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: sissela.

ja verkligen,hur skönt som helst!

jag ska jobba på lördag men på något sätt kanske vi kan lösa det. vore mysigt ju :)



puss

2011-04-19 @ 19:21:29
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0