min grannes katt är ett lejon!



dagen har varit riktigt bra. sol,värme,glass och jordgubbar.
sen fick jag även besök av fellan och mina gamla classmates kevin och viktor. dom åkte och köpte kladdkaka,grädde,läsk och lite smått o gott. självklart blev det krig,som det alltid blivit i alla år. grädde var vapnet. bilder kommer senare!

nu sitter jag och väntar på att pappa ska grillat klart och sen drar jag mig mot smedby för grillning av marsmallows och lite mys med brudarna. behöver verkligen en sån här tjejkväll.

kommer klicka lite bilder som kommer upp ikväll eller imorgon.
har även hittat bikinisar som jag ska klicka hem,langar upp dom senare!

latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0