människan gör bort sig

Den flicka du kallade fet, hon svälter och har förlorat över 15 kg. Pojken du sa var dum, han har inlärningssvårigheter, han studerar 4 timmar varje natt. Den flicka du sa var ful, hon tillbringar timmar att sätta på smink i hopp om att folk kommer att gilla henne. Pojken du tog krokben på, han blir misshandlad hemma. Det är inte alltid folk är som du tror.

den här texten är så sjuk sann.
att bara slänga ur sig massa saker,fälla kommentarer och behandla folk illa.
det är exakt så vi alla oftast gör utan att tänka oss för och utan att ha en
aning om vad som händer på andra sidan.
eller om personen tar illa vid osv.
jag personligen anser att vi människor har för lite respekt i kroppen.
säger inte alla är så,men jag själv anser att i många fall är det så.  vilket är ur uselt.

förövrigt så vill jag bara ta dö på alla människor som sprider dålig energi,jag behöver
inga såna i mitt liv. tror inte någon gör det.
att sänka andra för att själva må bra? ae åt helvete med det.
och det här med att dryga och stöddiga människor bara är osäkra från grund och
botten? ja jo så skulle det ju kunna vara. men för få människor vågar stå emot dom.
vilket är det enda botemedlet för att få ner den personen på jorden.
hur svårt kan det vara att bara vara människa med ett vanligt och friskt
beteende?

bara några funderingar som jag tänkt över några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0