helvetesdag


fulbmadmbakdjbmmdjr

måndag igen då, skulle haft redovisning av projektet men på förmiddagen började jag
känna mig yr och mådde illa. blev illa tvungen att åka hem. har sovit i flera
timmar. och aa,blir sjukan för min del. fint..
nu på eftermiddagen så blev jag positivt överraskad av systrami som lagade mat åt mig.
har typ aldrig hänt ju? plus i kanten till 'na.
sen tog vi bilen och åkte o köpte glass. var dock inte ens sugen för jag mådde illa.
men men.
sen åkte vi förbi felicia för att hämta upp min väska som hon tog med från skolan,
kul att öppna plånkan och att någon har tagit mina pengar. helevetsdag.
jag som hade jobbat skiten av mig för att få pengar :( jävla idioter som inte kan skilja på
mitt och ditt..

aja. nu ska jag sätta mig och plugga lite. sen bänkar jag mig framför tvn från 9 till 11.
sköönt.

saknar lilla J

Kommentarer
Postat av: sofia :)

varifrån är t-shirten? :) jättefin!

2011-04-04 @ 20:20:24
Postat av: sissela.

2011-04-04 @ 20:26:31
URL: http://s
Postat av: sissela.

oj,blev lite fel i kommentaren ovan. men t-shirten är från hm. det var ett litet tag sen. men kan ju finnas kvar ändå.

tack :)

2011-04-04 @ 20:27:24
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0