gosegull


bild från i höstas

igår åkte jag hem till min pöjk och sov där.
han började 8 och jag 10 idag så när han åkte så sov jag vidare. sov till 9
och fyfan vad skönt det var. tjugo över 9 kom farmor och hämtade mig,go
som hon är. på vägen plockade vi upp amanda,emelie och sofie.
hade prov,hade pluggat på fel grejer. men hoppas på att det gick helt ok ändå.
får se får se.
efter lunch hade jag matte,och sen slutade jag vid tio över 2.
satt dock kvar i skolan tills halv 5,duktigt av mig ju.
pluggade samhällskunskap,eftersom jag frivilligt har valt att ha provet på fredag.
när jag kom hem så var mormor och morfar här med påskmust och mat till mig.
gulliga människor,vet inte vad jag skulle göra utan dom! mormor ska även köpa smink
till mig,puss påna!

hur som,nu ska jag sova en stund. ögonlocken orkar inte hållas uppe.
hej så länge då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0