don't be so sure

vill bara att den här dåliga dagen ska vara över. så ska därför sova nu.
mitt humör är inte det bästa,utan snarare tvärtom ..det värsta.
men jag vill inte se,vill inte höra,vill inte veta. idiotskit.

imorgon hade jag tänkt åka till skolan runt 8 för att plugga,men naerö jag ska utnyttja min underbara sovmorgon. sen har jag bara en eller två lektioner tror jag så slutar jag skapligt tidigt. skönt.

måste finna vad som gör mig lycklig,det måste vi alla någon gång :)
det kan vara vad som helst. men behöver bara den där lilla gnistan.

förövrigt sitter jag och lyssnar på hey soul sister. riktigt jätte bra!

godnatt nu
mvh en jävligt sur sissela
(den värsta delen av mig)


Kommentarer
Postat av: Anonym

äru tsm med johan?

2011-04-06 @ 16:53:01
Postat av: sissela.

ja det är jag!

2011-04-12 @ 17:14:37
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0