06:30!!!!!!!!!!!!!

AAAE!!
nu är livet bra orättvist tycker jag. att vakna halv 7 på ett lov och verkligen inte kunna somna om? hosta är ju fan fint alltså. och ändå hade jag satt klockan på 10 för att kunna lägga mig ute i solen skapligt tidigt. men näerå det alarmet lär jag ju inte behöva nu eftersom jag är uppe med tuppen.
jag vill såå gärna sova,men det går fan inte. fanfanfan!

hur som. kan ju berätta om gårdagen nu när jag ändå är igång.
jag pallade mig hem till becca,där amanda,emelie,sofie,sophia och sara var. vi satt och snacka lite. sen fick jag ett samtal från sara.r så jag drog mig bort mot ica för att träffa henne en snabbis och vips så stog hon där med rasse nöjd som han är över sitt körkort och gamle volvo.
iallafall,sen skulle jag traska tillbaka till becca. och vad händer? jo jag ser 2 stora killar gå efter mig. panikslagen ökar jag takten,hjälper det? ae. fyfan,hjärtat slog i kanske aa hundratio. tanken som snurrade runt i skallen var bara "ae snart hoppar dom väl på mig och gör sitt.." men som tur var så hann jag in till becca där jag i panik ropade ut att jag blivit förföljd och dom blev heelt uppspelta och sprang runt i hela huset. sen börjas det knackas på rutorna och allt vad det var. då var det ju dom dära 2 killarna igen. fan trodde jag skulle dö. tilllslut var dom till och med inne i huset. och eftersom becca hade släckt ner så tog det ett tag för mig att fatta.......................................................aa jo kul.. dom där 2 killarna var ju faktiskt amanda och emelie. jävla idioter. ni ska veta hur mycket jag ville döda er igår!!!!! och tjejerna som var kvar i huset hade bara spelat med. ae den utsatta tja! ni är fina ni mina kära vänner! och hämnden är så jävla ljuv,det vet ni nog. PUSS:).

ja det var nog allt från mig nu och fram till aa inte innan 11 iallafall.
för nu ska jag göra toast och sen ska jag tvångs sova!
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0