vad jag bryr mig om nu, är att från samma säng lyssna till samma regn


jag tror jag ska kasta mig in igenom ditt fönster, rusa rakt in i ditt liv!

idag var det tungt att ta sig upp. krisläge och självklart försov jag mig. tur att syster fanns där
och rättade till början på min dag.
hade först fgh profil,sen info och skit om projekt arbetet som vi kommer att ha nu i 2veckor
framöver. sen drog vi ett gäng tjejer ner på stan och käkade chicken.
därefter hade vi projekt. kan ju inte direkt påstå att det blev riktigt sådär jätte mycket gjort.
men men. sen var det dags för matte,bänkade ner mig breve deni.
gick jävligt bra,förutom att han 9 av 10 gånger dumförklarar mig. men jag överlever ;).
raster under mattelektionen bestämmer vi själva under eget ansvar.
deni och jag sprang iväg på en 15 minuters rast,koncentrationsförmågan var inte den bästa idag.
sen skapade deni sig en mammaroll och då var det minsann jobba på som gällde.
men jag ville göra annat,så jag sprang iväg med fellan.
haha vad händer sen då? jo,deni kommer springandes efter mig och säger
" nej sissela,nej! " sen var det bara att lydigt gå med honom och plugga sista tiden som gällde.
haha.

jaja,hur som.
efter skolan åkte jag,mamma och mina systrar till grannen linköping för att fira kussebusse som
idag fyller 24 barre! grattis ninna:).
blev massa gott fika och massa mys,snack och annat.
på hemvägen blev det ett snabbt stopp på donken,var väl en sisådär halvgott kanske.
nu är jag iallafall hemma,och är hur trött som helst. så ska faktiskt gå och lägga mig nu.
men min undran nu är ju självklart vad jag ska ha på mig imorgon på skolfotot?
hm...,.orkar iofs inte anstränga mig så nämnvärt mycket. det blir som det blir.

avrundar här.

godnatt och ta hand om er folket!:)


Kommentarer
Postat av: nicolina

Tack tack =) Mysigt att ses!Och helt underbart att din rubrik är från en Håkan Hellström låt =) PUSS!

2010-09-14 @ 08:55:21
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: sissela bergström.

så lite så! ja verkligen,har saknat dig!

haha ja men visst är det :D PUSS

2010-09-14 @ 21:56:02
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0