it´s true,life will smile for you.

skoladagen började med matteprov. shjiiiit. och jag är typ sämst i sverige på matte?
men konstigt nog,så känns det faktiskt som om det gick bra.
skulle lika gärna kunna gå åt helvete. men just nu känns det  bra,och tills vidare lever jag på det!
dagen flöt väl på. idrotten bestod av stretch med loan och lite sånt.
efter skolan åkte jag ner till stan med loan,felicia och amanda. gjorde dom sällskap på
chicken,och martin joinade oss också. trevligt trevligt!
sen yrade jag runt i cirkus 1 timme på stan helt själv. kul! därefter kom mammi så inhandla vi lite.
nu är jag hemma och har nyss ätit världens godaste kycklingsallad,mumma!!
ja,jag har sjukt mycket att göra egentligen. men no ork.
jag ska hjälpa mamma att städa,det behövs. ser inte golvet!

latero määänniskoR

mina brudar!

sara gumman

<3

deni bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0