i love it when in the middle of our kiss i can feel you smiling..

torsdag mannen!
har varit en skön dag,inte gjort alls för mycket. mycket projekt och så. härligheter.
efter skolan drog jag till tandis,allt var bra och så. skönt att slippa borr!
just nu sitter jag här och lyssnar på allt för bra musik.
ska alldeles strax städa mitt rum,phu säger jag bara. det är ju inte direkt 1sak som ligger fel
utan typ hundratusen saker överallt!
jajja. bara att ta tag i't.

sen ska jag även försöka hinna med att plugga matte och även lite projekt. får se,får se.
hinna med lär jag ju,men frågan är om lusten och orken finns?

nu ska jag bjussa på en tung bild på en alldeles för grym brud från förbrödningen!

haha,ja ni. man mådde ju bra liksom. och glasögonen,ja dom var ju hela o så!;)


inom en snar framtid är jag förmodligen vanliga brunhåriga sissela igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0