i live in a world of fantasy,so keep your reality away from me

men tja,min blogg är världs tråkig!

kort skoldag för min del,sen blev fellan och jag upphämtade av mamma.
åkte förbi lindöhallen för att handla,haha alltså inget går ju direkt sådär jätte bra när felicia
och jag ska görat.
jag hade en sak att hålla koll på,det var kortkoden. resten skulle felicia sköta..
men jag glömde bort koden,fick springa ut till mamma och tillbaka. så fick jag helt plötsligt
skriva på o grejer. snacka om ovan! och inte handlade jag det jag skulle heller.nejnej,
men det är heller inget ovanligt. 

galen eftermiddag var det iallafall,och sällan felicia ska prova alla mina kläder varje gång då?
sjuk brud!

nu har jag iallafall gjort lite nytta,pluggat tyska med andra ord.
jobbar på att ta mig ifatt alla andra just nu,ligger efter i jaaa..säg en alla ämnen kanske?
duktig sissela bergström!
ae. nu måste jag verkligen börja sköta mig,mitt nya liv börjar NU.

förövrigt så är jag jävligt trött och sliten. blir nog sängen skapligt idag.

LATERO!

jag och louisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0