hör du sången dom spelar på radion? varje ord verkar handla om dig, hur du knackade på mitt i sommarn och kom aldrig mer igen


hur mysigt? ge mig!

; det finns så mycket jag vill veta,så därför stannar jag hela natten fast vi är som eld&vatten..
så länge hjärtat slår,så länge spänningen finns kvar. imorgon är en annan dag.
så länge solen ler,så länge lusten ger och tar. så fort när allt försvinner.

imorgon är en annan dag!


anyway,jag sitter med tända ljus och gyllene tider&roxette i öronen. fyfan vad bra det kan vara!
men nu ni,ska jag faktiskt lägga mig i sängen för att sova så jävla gott.
morgondagen är något att se fram emot.
världens bästa brudar!
 

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: nicolina

Så söt bild, jag snodde den =P Hoppas allt är bra! PUSS

2010-09-17 @ 11:19:48
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: sissela

ja eller hur :) haha ja då:D aa allt är lugnt kusse <3puss

2010-09-18 @ 13:48:02
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0