för idag är dagen då jag funderar på förändring.

varför orkar jag aldrig skriva något när jag sätter mig för att blogga?!
hur som.
efter skolan drog jag och becca ner till stan. mötte upp amanda och tog en fika.
snackade och tog igen massa tid! mysigt.
sen drog amanda,och ja o becca gick runt och titta lite på stan.
efter ett tag följde jag becca till bussen och mötte upp mamma,sprang rundan på stan
fick med mig snygga skor från barnavdelningen,storlek 35 är sjukt bra!
,blommig tröja och stickad tröja från gina
och även ett par mönstrade byxor från cubus.
bilder på allting lägger jag upp imorgon då jag köpt min ursnygga skinjacka också!

nu ska jag sova folket. godnatt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0