OKEJ. inte min dag. bra tack fint hej!!

nästan lite små sjukt att något så litet kan göra mig så arg.
att något så litet blir så mycket i mängden och får mig att tycka att hela skiten
är så otroligt patetiskt. ujujuj.

5 +!
 
- min spotifylista.
- lycka
- folk som aldrig sviker eller vänder ryggen
- människor man kan lita på
- när det man gör är tillräckligt

5 -!
 
- fjäsk,sånt är bara så patetiskt
- folk man måste lösa i gåtor,kan vara så omöjligt
- dubbelmoralare
- människor som blundar för något dom borde ha öppna ögon för
- svek

ja. det är inte riktigt min dag, och jag är alldeles för sur för att vara jag. riktigt illa!
hela livet svänger som en berg-o-dal-bana. klarar inte alla svängar känner jag.

annars så har jag väl kanske en natts pluggande framför mig,ett omprov i geografi ska göras
imorgon 8.10. noll koll.
men några saker har ju förstört min dag och kväll så ja,så mycket sämre kan det väl inte bli.

positiva sissela bergström kommer tillbaka när hon slutar blöda i skallen.hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0