last thing on my mind



årets största skägg.
klockan är 11,ska krypa ner i min ensamma men ändå gosiga säng nu.
och pluggandet slipper jag inte undan. börjar väl nu då.
annars då.. min blogg är ju så sjukt usel. ändå fortsätter jag?
jajja, ska väl försöka göra den lite roligare. eller så .

öronen njuter nu, lite för bra för att vara sant,lite säg ingenting till mig,lite långa nätter,
lite promenad genom stan,lite rostigt guld,lite jag vet vem jag är när jag är hos dig.
och mycket annat. jag gillar't så!

nepp. nu ska jag försöka sova,godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser hur bra ut som helst, men hur faaaan formar du dina ögonbryn? FIXA'T.

2010-10-23 @ 22:39:34
Postat av: emma

fega anonyma jävel... hon formar dom så hon vill så håll tyst!

2010-10-24 @ 23:12:23
URL: http://emmadrotz.blogg.se/
Postat av: sissela.

känns ju som om det är en smaksak, men men.

ett större problem är ju att du inte ens vågar stå för vem du är.

2010-10-28 @ 13:13:17
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0