ibland är världen elak

nu sitter jag här. vissa dagar bättre än andra.
hösten gör mig deppig. men fan försöker ju hålla upp humöret så gott det går.
för tillfället försöker jag sluta bråka med mitt liv. vill sluta fred. men nejnej..
får inte till det. mina tankar tjatar hål i huvudet på mig själv,jisses vad jobbigt :o

drar väl mitt livs citat dåå -" och vad fan gör det om 50år??" sen äre bara att köra.
inga konstigheter eller krussiduller o så. bra tack fint hej.

frida sissela fideli bergström,krångliga tjejen..känner du henne?

jajja.

sjukt hur mycket bekymmer jag har....ligger alldeles för långt efter hörrni.
har alldeles för mycket att ta igen. 30glosor att plugga in tills imorgon kan jag väl börja med
,sen kan jag ju kanske börja ta tag i att hitta böckerna som är borta.
sen ska jag nog döda den som varit inne i mitt skåp och lämnat en lapp där det stog
" i was here " . vettskrämd sizl tja!

hursom. nu ska jag plugga,imorgon lever jag som en gris.dagen efter dör jag som en ko
plugget går bra gott folk,det går bra! (:


tuff tjej,vem är hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0