ge mig helg eller något i den stilen

inte min dag idag eller???
hårspray i ögat,slagen tå,smink på tröjan. började ju lite sådär halvbra.
men vad gör det om 50år? jag är glad.

ska snart åka till skolan,känns mer lockande med en varm och mysig säng.
men ja,den turen har man ju inte. dessutom måste jag plugga jäääärnet idag.

sen får vi ju inte glömma att misan fyller år idag,grattiiiis!:)

Att älska är att riskera att bli avvisad.
Att leva är att riskera att dö.
Att hoppas är att riskera förtvivlan.
Att försöka är att riskera att misslyckas.
Men vi måste riskera för att lyckas och vinna.
För bara den som tar risken att riskera är fri från den största risken av alla, att inte riskera någonting alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0