fyllebrännboll.

onzda.

började väl riktigt bra. jag tappade bort min nyckel till skåpet. och hade redan hunnit
låsa in alla mina grejer där. alla mina viktigaste grejer skulle man väl kunna säga!
avslutade skoldagen med att klippa upp låsfanskapet.
sen drog vi tjejer hem till emma för att fixa oss till fyllebrännbollen.
killarna kom förbi också en snabbis. cornelia sminkade dom till tjejer. urgulligt..
sen fick vi skjuts till himpa,där vi körde brännboll. och aa,jag fick inte skjuta en enda
gång,kul. fick dansa istället,haha!  vårat lag sög,men stark insats av louisa som tog på sig ansvaret
som coach!haha.
efter någon timme tog vi bussen till stan. herregud,vilken jävla bussresa.
vilka jävla rammsor. alltså vi var nog inte tysta en sekund ens?..men det är så det ska va!
utklädda drog vi ner på donken o "kicken chebab" som fellan döpt det till.haha
sen rusa vi hem till emma o käka. därefter dansade vi oss vidare till hageby. halvvägs klämmde
vi oss in 8tjejer i en minibil. men allt går bara man vill.
chillig efterfest hos petters kuss gustav. och ja,brudarna o jag fick oss en spontan idé
att springa på E22an till smedby. och gjorde vi det? ehm aa..
mötte upp johan och westling. visade dom vad vi cheerleaders går för.
jävel. jag skrattar nonstop nu förtiden!
men men. puttades ner i busken med en jäkel över mig som ville mosa!
sen fick mallan sin usla idé att hoppa på mig när jag ändå låg där liksom,kuul hela
tjejligan låg över mig. jag var mosad och daimad av pinnar o rötter. skööna blåmärken o rivsår <3
sånt som händer,sånt man får ta. värt vare!
senare inpå natten pallrade vi oss tillbaka till hageby,lite avslaget och fan så trött man var.
fick skjuts hem av emmas urgulliga syster ida!
köttade mat med fyllesyster,sen somnade jag jävligt hårt. skönt med studiedag!
tack för gårdagen allesammans!















våran tripp på E22an








latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0