face the real world bitch

idag fick jag nog den sämsta starten på dagen tror jag.
1.försov mig rejält. ovanligt? nej.
2.fick panik ångest över allt och inget.
3.böla sönder.
4.tog ett deeptalk med mamsi,behövandeMMMMH!
bara älskar henne så sjukt mycket.

och idag är då dagen jag ska ta tag i allt,sviker inte mig själv den här gången ,nej!

ska snart åka med systrami till skolan,och idag för första gången på hela det här läsåret
kan jag komma till en lektion och faktiskt känt att jag pluggat till ett test.
1-0 FSFB!

sen förövrigt saknar jag nog basketen sjukt mycket,skulle jag få byta ut min rygg
så skulle jag aldrig tveka! usch fy och blä för att vara handikappad med snerygg.
jävel du där uppe.

inget mer att säga just nu.
talk to you latero


Kommentarer
Postat av: emma

sjukt söt sissela!

2010-10-15 @ 21:08:58
URL: http://teamjesssen.blogg.se/
Postat av: sissela bergström.

du är SJUKT söt emmsan!

2010-10-16 @ 00:37:00
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0