ditt leende är ett fritt fall varenda gång.


haha. okej,panik på matten i det här läget. och titta på näsan är sååå min grej!!
men den här bilden visar ju mer min hårfärg än vad dom andra bilderna gjort.
så aa.

lite sådär smått stolt över mig själv faktiskt. jag är klar med veckans planering i matten,
fick gå tidigare från lektionen både igår och idag. stort + till mig ju!
missade iofs ett prov som får göras i slutet av terminen istället, inte så jätte bra kanske...
men men.

efter skolan drog jag ner på stan, mötte upp johan,fellan,calle,ante och holma.
gick runt och efter ett tag blev det fika på fräcka. riktigt nice!
satt där  i en sisådär 2 timmar. sen blev det att gå runt lite till. sen kom pappsen och
hämtade mig. har ju inte gjort sådär jätte mycket kanske,mer än att ha sovit i 2 timmar.
skit bra,för nu kommer jag ju inte kunna somna ikväll -.- tur att man har sovmorgon till 10
imorgon då!

ska alldeles strax sätta mig ner med engelskan. japp så äre.
talk to you latero människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0