who wants to be alone (8)


den här veckan har vi besök från bland annat italien,både elever och lärare.

hela skolan sjunger we are the world. så jävla fint.

sissela bergström skulle plugga,men gör hon det? eh nae.
kul att man har en försenad so inlämning som måååste vara klar imorgon,så har jag inte ens
börjat. känns sååå bra!

men sissela är glad,aa det är hon!
imorgon ska jag köpa min avslutningsfestklänning,så fin!
och idag ska jag beställa klänning till skolavslutningen,känns så jävla rätt att vara ute i god tid..
vilket jag aldrig annars lyckas med.  men men,jag lyckas med annat

nu är det hög musik och plugg som gäller, eller?
fast nae,fast jo. eh aa jag måste.
pusss

fast nae.

.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0