Tiësto ft. Nelly Furtado - Who wants to be alone (8)

home today. inte det roligaste. pratar heller inte om det nu.

solen skiner och så långt jag kan se så finns det inga moln heller. helt jävla härligt!
bäst att man tar vara på denna dag eftersom det ska ösregna redan imorgon.
toppen väder på fredag skulle sitta så jävla fint,man det lär det ju säkerligen inte vara..
var inte riktigt sådär jätte duktig på att plugga igår. så det ska göras nu,verkligen måste!!
förövrigt så lyssnar jag på partymusik och är taggad till tusen,vädret hjälper till.
livet känns faktiskt riktigt jäkla bra just nu,trivs som en apa i djungeln! lite små kul att jag alltid ska
försöka komma med såna där "citat",eller vad man nu kallar det. dock misslyckas jag totalt. menmen.

idag har mammsi lovat att vi ska beställa avslutningsklänningen, åh så fin är den!!!
tänker inte visa bild,utan det får ni se när det väl gäller;).
imorgon ska jag även köpa avslutningsfestsklänningen,riktigt fin den också!
och på fredag ska jag iväg till linköping med saribadari och shoppa. härligt när man får fylla på
den tomma garderoben! he-he :).

ikväll ska jag sova hos felicia,blir att plugga och lite så. eventuellt? planerna om att plugga
brukar ju skita sig,så det gör dom väl nu också antar jag.

men what to do? ,nu ska jag iaf försöka plugga lite. och även äta glass. rocky road <3

puss.



du är för go gumman!



bjuder.

latero.

Kommentarer
Postat av: nicolina

Oh visst är den låten mysig!

Puss

2010-05-11 @ 18:13:02
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: Matilda!

Fin blogg! Och söta bilder på oss hihi :) läskigt snyyyygg är du oxå ! <3

2010-05-11 @ 21:56:17
Postat av: Matilda!

Fin blogg! Och söta bilder på oss hihi :) Läskigt snyyygg är du också! <3

2010-05-11 @ 21:57:05
Postat av: sissela .

haha tack gummsi! ska dock försöka göra om den lite,den känns så tråkig :P. haha. du är gryyyyyyyymt snygg gumman!!<3

2010-05-11 @ 22:52:13
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/
Postat av: sissela .

aa den är riktigt bra:).

puss kusin!

2010-05-11 @ 22:53:23
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0