wednesday.

idag är det onsdag, duktig som sissela bergström ibland kan vara så försov jag mig
självklart... just idag när jag skulle ta igen ett nationellt.... fuck damn it!
men men, min urgulliga lärare gav mig tid att göra det imorgon eller på fredag.
men idag var det en riktigt speciell dag,och det ska gudarna veta att hela skolan visade vilken
dag det var... jo självklart min underbara mentor emmas 30års dag. hon är för go,världens
solstråle. gudarns vad jag tycker om henne!:)
anyway, vi tjejer bjöd på tårta och läsk. tjejmys och lite småprat.
därefter var det den traditionella street basket turneringen på skolan,dunktävlingar och sånt.
lite nice sådär. träffade mycket härligt folk som kom på besök.
när allt var slut så gick jag,felicia,gringo,bobby och adi till bobbys bror ? tror jag..
där blev det bara massa chill och umgås med greken som i dagsläget har kontrakt för ett grekiskt
lag i fotboll och även är med i greklands landslag.. jag är impad!
vid halv 6 åkte vi hem. men kom bara hem och vände så åkte vi och plugga på mor min's jobb.
är i sort sett klar med 1 arbete nu. dags att börja på det andra... suck!
nu är jag äntligen hemma,får se om det blir en random trip till lillsjön nu senare ikväll med syster och
tolv1. härligt med spontana människor,mer sånt!

mer har jag nog inte att säga för idag.



puss på min keliga mobilkamera..........

roadtrip,JA?NEJ?JA?NEJ?...... får se hur detta slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0