torsdag eftermiddag,kväll.

åkte hem till morfar och mormor. skönt att få se hur min lille mormor mådde idag.
bra att du mår bättre!
där bjöds det på god mat och sen tog vi caren till brors fotbollsmatch.
spontant som fan fick jag ett samtal från systrami. hon och tolveth var i lindö och fick lite
små ryck och vill ha med mig ut och bada vid lillsjön och klockan var 8 då.
men aa,dom kom och hämtade mig så åkte vi bara hem och hämta kläder + fellan.
så drog vi 4 på en trip till lillsjön,mysigt och jävligt roligt. sjukaste folket jag lever med!!
spontant är alltid det roligaste,min dag har varit nästintill klockren!!
på hemvägen svängde vi även förbi och sa hej till olle,rättaresagt en förvånad olle som inte
alls var beredd på vårat besök. kul kul! :D

BILDER.

fellan ,syster och tolv1

bill och bull,helan och halvan. kalla dom vad ni vill, mer crazy än dom 2 together
går det fan inte att bli. galet!

detta är väl ändå ett bildbevis, eller??? ;)

icke jätte sweet,men den enda bilden fellan syntes ordentligt på:)


avslutar med en bild på tolv1 rallyföraren!

tack för en sjukt jävla rolig dag,mer sånt här!!
nu är det tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: stolveth

hahaha bättre kan det ju inte bli ! :D

2010-05-21 @ 10:01:13
URL: http://eddiesofta.blogg.se/
Postat av: sissela bergström.

haha, där har du så jävla rätt!! mer mer mer sånt här vill vi ha tolveth!! :D

2010-05-21 @ 22:22:16
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0