tjej-mys @ amanda

igår var det meningen att jag skulle åkt och jobbat, men magont förstör lite smått sådär.
så det blev inget för min del. men som tur var så gick det över under dagen.
spenderade lite tid med fellus, och åkte sen vidare till amandas place där becca,sara,yasmin,
erika och ebba x2 var. blev svull och mys med film ,tjejsnack och massa härligt skratt.
GENEL,amanda i love you. HAHAH.
en efter en droppa av under kvällens gång, kvar blev amanda,becca och jag.
självklart natt-macka och massa tjejsnack. behövdes verkligen en lugn och mysig kväll med brudarna!
tack för en skön lördag tjejor!

bilder från kvällen. /snodda från erolling.blogg.se!

jag och becca kramas!

jag,becca och amanda

ebba nr 2 eller ?:)

ebba,erika,yasmin som verkligen inte vill vara med på bilden,becca,jag och amanda.

erika,yasmin och becca

mrs.fuckyou'erika,yasmin,becca,jag och amanda

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0