onsdag.

la aldrig upp något inlägg igår,så det får komma nu lite i efterhand.

vaknade upp hemma hos felicia,skulle varit vanlig skoldag. men nejnej,felicia och jag blev frågade
om vi kunde sköta musiken och mikrofonen på citygross arenan eftersom dp-grabbarna hade fixat
en fotbollstunering. självklart ställde vi upp på det!
fick sitta där hela dagen,var riktigt kul faktiskt. tydligen hördes musiken över hela lindö och när vi
pratade i mikrofonen så hade felicias madre hört det. hah. aa så kan det ju gå.

när allt var slut vid arenan så åkte felicia och jag hem till mig,åt och sen somnade vi. helt döda.
sov i 1 och en halv timme, sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi in till stan och köpte
avslutningsfestklänning till mig,hittade även jätte fina skor som jag ska köpa imorgon.
nice nice. därefter åkte vi raka spåret till felicia och åt tacos,riktigt gott!!
fick även tid till att mysa och busa med felicias lillebror hugo och till och med tid till att börja
se på en film som handlar om homosexuella,blir nog att se klart den idag med'na.

runt 9 kom pappa och hämtade oss,vi åkte hem hit och mummade i oss glass. mums.
sen vid 11 åkte felicia hem.
åsk och blixt-väder var det också,usch fyfan! släckte ner mitt rum och blixtrarna lyste upp hela
rummet :| . bläsch,hatar det där. men men,jag överlevde!, somnade skapligt också. vilket är skit bra!:).
känns lite som om jag inte har skrivit blogg på dö länge,utan bara lagt upp bilder. men idag
fick jag ju till det lite iallafall ;).

förövrigt så känner jag på mig att morgondagen (fredag) kommer bli grymt. jävligt grymt!
kan ju även säga att jag har världens bästa folk att dela min morgondag med,tack hörrni!:)

nu blir det självklart lite bilder från senaste dagarna.

sven din puckade dog!:)

hugo leker apa

min andra halva!:)


 

TORSDAG:

vet inte riktigt vad som väntas,men eftersom vädret inte är lockande alls så blir det att bara ta det
lugnt och eventuellt se film med fellanpellan. idag måste jag sova tidigt som satan för att orka
med morgondagen ,dels för att det blir tidig uppgång och dels för att det inte lär bli så
värst mycket sömn på kvällen/natten där ;). vi lever bara! såjaaaaa.
tagg som fasen.

pusshej!


Kommentarer
Postat av: olivia

nice blogg!

2010-05-13 @ 19:38:19
URL: http://oclaar.blogg.se/
Postat av: sissela bergström.

haha den är sämst,tack ändå ;)

2010-05-13 @ 23:38:55
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0