monday

måndag morgon och jag är dyng förkyld & har en svidande hals. kul
bika med fellan till skolan,våran nya vana. duttiga!
lämnade in dom 3 sista arbetena idag,gud så skönt. nu är det ingenting kvar,
eller jo.. om jag har glömt något? men det hoppas jag att jag inte har gjort.
annars blev det inget mycket annat gjort.. ett nationellt skriftligt i tyska. suuug!
men aa. sen blev det att dra till badet. 
 
BILDER.

duttig tjej som klarar av detta, eller?

gransjönäs

idioten hoppar från 10;an.. ja det är felicia jag pratar om!

här slängs hon i ..... hahaha kul att se på iallafall!

aaaaaaaaaaaaj,röda handen smaschad eller?!


nu blir det inte mycket mer.
typ ta det jävligt lugnt, och kanske dra in till stan och köpe lite.
får se,får se.
nu är jag jävla trött iallafall,blir att dra mig en powernap!
natti natti,byyyyyyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0