hemma-spa och bastu. @ fellanpellans place

idag kände felicia och jag för att bara ta det lugnt. blev att fixa lite
hemma-spa och bad & bastu. riktigt härligt,min kropp mår bättre nu vill jag lova!
runt halv 5 kom pappa och hämtade oss så åkte vi och handla,sen hem och lagade
tacos again, sjukt gott!
felicia roade sig med att locka mitt hår, och sen tog vi lite bilder eftersom felicia lyckades
laga min systemkamera,LOVE YOU!!!!!!! :D.
orkar inte sitta och skriva en massa,ska upp tidigt imorgon för att åka o shoppa med sara,mys!:).
sen på kvällen blir det röööööööööööööj!

nu blir det bilder.


fellan o jag i bastun he-he

fellis (:

söt tjej ba tjaaaaaa


felicia lockade mitt hår


min bästavän,min syster,min andra halva.
med dig delar jag allt, från barnsben och sandlådan till för resten av livet.
jag älskar dig!

min fina vän

me ,myself and I.

felicia thell-björkman har finaste leendet


gladsissela.



wannabe louisa (a)

. nu ska jag sova,puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Louisa

sissela goes viiiiiiiiiiiiiiig!

2010-05-13 @ 23:55:48
Postat av: sissela bergström.

sissela försöker vara som louiiiiisaaaa!! hihi

2010-05-14 @ 00:32:49
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0