happy life




blev utsedd till skolans bästakompis, :')



brudarna jag spenderade valborg med, puss på er!<3
mer bilder från valborg kommer.


i lördags tog dolphins SM GULD!! stämningen iarenan var sjuk,går inte att beskriva.
ni som var där förstår vad jag menar. lycka till 110%, bara älskart!!

blev efterfest i resturangen i arenan, och david släpade in mig till vip;en där alla spelarna var,
så att jag fick ge en ros till gee,IIIIH! (pics kommer).
inte liiiiiiiite happy jag blev när pappa kommer hem mitt i natten och berättar att gee gick
och höll i rosen heeela kvällen,. JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!

loverboy,my man AND my lesbiaan girlfriend! puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0