fredag och helg..jag mår bra,som en gud. jag mår som en gud!

idag var jag helt borta,lost in space.
började då alltså tjugo över 10 istället för klockan 8 som från början var tanken.
så inget nationellt blev gjort idag inte....bra jobbat sissela!
hade so,matte och engelska,därefter vårshow i skolan.
lektionerna var inte direkt lektioner, datan på so:n,film på engelskan och aa matten...
vad säger vi om den? alla sprang runt o sjöng,klättra på stolar och bord, vad mer ?
ja,vissa rullade ju in sig i gardinerna som kebabrullar också..vilket nöje!
viktigt att leva rövare nu i slutet,så härligt alltså.

efter vårshowen slutade vi,så fellan och jag cykla in till stan där vi la undan lite kläder.
för min del 1 par skor och ett par shorts. finfint!
träffade många härliga typer som jag inte träffat på evigheter. trevligt vetni!

blev sen att cykla hem,göra i ordning sig lite snabbt. fick skjuts tillbaka till stan,
fellan och jag köpte jordgubbar MUMMA!!! .. och även vitchoklad och blev sen upplockade
av pappa och bror för att sen åka ut till åby o se på systers match. men blev att
dunka musik i bilen istället,spöregnade ju förfan. usch på det.
i halvlek åkte vi hem och grilla o myste. mer än så blev det inte idag,
har ingen ork alltså. ska skicka in 2 so arbeten nu till min lärare och även en musiklista
tills avslutningsfesten. sen blir det ett varmt och skönt bad o därefter ska jag sova!

men nu blir det bilder!


frida sissela fideli bergström, jag och mig själv.

här har vi'na..fellanpellan!

me and my bestfriend! älskar att jag ser lång ut på bilden!!!

.

mer bjuds det inte på idag. jag är trött och vill sova, för imorgon är det röjjar dags!
tagga allihopa!
natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0