FREDAG.

har haft någonting att göra hela helgen,därav all dålig uppdatering. så allt kommer nu!

i fredags kom sara hem till mig,vi låg och solade. skönt!
sen tog vi en tur ner till lindöhallen för att köpa glass o lite smått och gott.
åkte sen hem och åt grillat, så jäkla gott. det är verkligen ett sommartecken, äta grillat och bara
lukten av grillat... ååååh! anyway.. efter maten fick vi skjuts till åby, min otroligt smarta mamma
tankade bensin i våran diesel bil.... mm den slutade fungera mitt inne i åby.
gick resten av biten upp till åby ip, där vi sen såg på när olle och martin spelade match.
självklart vinst för grabbarna!  vid ungefär halv 11 åkte jag hem. tog det bara lugnt.
behövs det också ibland, men inte allt för ofta ;).

mer hade inte min fredag att ge,men en lugn & skön fredag satt fint!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0