08:34-still sick

jag visste't!!!
idag är en ny dag,och idag mår jag som en gud!
solen skiner,med andra ord är vädret helt perfekt. grym musik som spelas i öronen.
och bara tanken på alla mina underbara vänner. livet är inte bara bra,utan mycket mer än så!

tack alla underbara solstrålar som gör mitt liv bättre och lyckligare! så guldvärda:).


blir ingen skola för mig idag heller,mår illa som ett as. vill försöka sova,men inte ens det går!!
usch.

mina ideér om att sy upp en klänning till avslutningsfesten håller på att spricka nu känns det som.
inte alls långt kvar nu,hoppas hoppas hoppas jag hinner. skulle vara lite sådär små kul att inte se
ut som alla andra. får se hur det blir med den saken.

okej,kan ju gott erkänna att jag inte alls är den som sitter och skriver på bloggen längre.
ägnar mer tid åt att lägga upp bilder. men vem vet,kanske blir jag bättre på att blogga en vacker dag?

bara därför,och bara för att vädret är fint och för att musiken gör humöret så kommer det lite pics nu!


min otroligt saknade bästavän!

syster och jag,förra sommaren.

bjussar'en- inte liite man vill till värmen!


jag och felicia ,förra sommaren.

pebbles och jag,förra sommaren.

jag och syster, lite chilligt. förra sommaren.

region svealand, miki herkel förra året. miss u all bruds!


sommaren-08<3


mina brudar.





<3just love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0