tisdag.

idag åkte fellan och jag till harry's för att fixa det sista i planeringen till
avslutningsfesten. därefter till kanalplan i lindö för att spela brännboll.
sen stress stress till stan igen då jag hade tid hos frissan vid 3.
la i mer ljusa slingor. ganska nöjd faktiskt!
gick sen på stan fick med mig något,det är ett måste när jag är på stan..
vidriga tvångstanke!
annars har jag inte gjort alls mycket idag,och mer blir det nog inte.

BILDER.


nya färgen,dock syns det inte så bra. men lite iallafall.

nytt i garderoben!


svart bikini,har en likadan i blommig.

linne,med rosett i en öppen rygg.



tror det var allt.
nu ska jag vila upp mig,natti natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0