skolavslutning-10

gjorde i ordning mig med felicia och amanda.
åkte sen in till skolan för att fika med klassen,och därefter gick vi till kyrkan.
där erbjöds dans,tal och massa sång. det var när vi kom till melissa horn på schemat som
jag började stor tjuta såklart. usch! men så jävla vackert.
sorgligast av allt är ju ändå att klassen splittras nu....kan inte förstå att det verkligen är dags att
säga hejdå nu. ae,vill inte tänka på att jag ska sluta träffa en sån härlig klass varje dag längre.
nejnejnej,gillart inte alls! men måste man så måste man.

jag delar iallafall otroligt många fina minnen med er,och jag älskar er allihopa!

nu blir det lite hastiga bilder!

världens härligaste klass!

jag och min underbara mentor emma!

jag och grabbarna....som dock tittar åt fel kamera.men men :)


jag och bror

emma,jag och amanda

käk i bubblan


nu laddar jag och fellan för fyllefotboll,taggad till tusen!
därefter sover jag hos sara min saknade ungjäkel.. puss bye

 


Kommentarer
Postat av: alicia daneli

AE SNYGG MAN ÄR PÅ SISTA BILDEN LIXOM :D

2010-06-15 @ 10:52:57
Postat av: sissela bergström.

snyggaste alicia ;D

2010-06-16 @ 21:15:02
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0