natten som aldrig tog slut&midsommar,fan vad bra grejer

natten med pebbles som aldrig ville ta slut....

gårdagen gav mig och pebbles rediga äventyr som startade runt 10 och slutade 6 halv 7 i morse.
aa,det är ju sommarlov.
vi började att ta oss igenom stan,stötte på lite folk. därefter drog vi oss till donken i hageby,
självklart ,precis som alltid så ska pebbles och jag vara helt jävla random...vi tog biken
igenom mc driven, sjukt va hatade vi var. blev ingen glass för våran del.
sjukt lack ,men vi cyklade därifrån iallafall. hamnade i smedby,där vi helt random hade en liten
pratstund med ogglas,haha trevligt trevligt. sen lagade han min cykel och så var tiden inne
att cykla vidare till vilbergen,där vi bosatte oss till cirkus 5 i morse. riktigt lyckad kväll/natt
tack folket!

fick även en mysig fika på stan med pebblan ,skönt och behövande. att äntligen få pratas vid
ordentligen med bruttan!
på stan vi jag även med mig 1 par shorts,1 linne och ett par random strumpor på köpet
med mig hem. riktigt nice,blir väl att lägga upp det så fort jag orkar och har tiden.
för det har jag inte just nu.


ogglas och pebbles

slitna tjejer 6 i morse,eller något sånt?

sliten tjej 16, aa jag har nog aldrig varit så slut i kroppen.

mer bilder från kvällen kommer imorgon eller något sådant. för idag är det midsommar,
och då finns det ingen tid till sånt här.
just för tillfället sitter jag vid poolkanten och doppar fötterna,solen skiner och musiken spelas
som aldrig förr. detta kan bara vara för härligt,alldeles för härligt med sommar!
denna midsommardag kommer jag tillbringa från en början med ett gäng härliga brudar,
blir självklart godmat,massor med jordgubbstårta,god dricka,poolhäng,bra musik uppskruvat
på högsta och dans tills fötterna värker. kvällen kommer inte bara tillbringas under mitt tak,
utan vi drar oss även vidare in mot staden eller något i den stilen senare.
midsommar kommer bli riktigt bra,det vet jag. för det känner jag på mig!

hoppas ni känner likaså!
nu pumpar jag lady gaga-alejandro afrojack remix och j-son-far away
 på högsta volym och njuter som aldrig förr i väntan på mina stentuffa brudar!
ciaao.


bilder kommer komma vart efter,det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0