härlig dag vid lillsjön med fellan&grapparna!

idag har fellan och jag cyklat sammanlagt 3,5mil. herrejävlar,att jag ens lever fortfarande?!
vi bestämde oss iallafall för att åka ut till lillsjön och umgås med olle,fredric,johan,henka och rickard.
blev sola,bada,spela fotboll och massa härligt. underbara människor allihopa!
annars har jag inte gjort mycket mer än att se på brors fotbollsmatch och lite så.
sjukt härligt väder hela veckan,och sommarlov snart.. bye bye grundskolan.
usch,sorgligt ändå! min bästa,underbara,störda och underutvecklade klass,hur ska jag kunna
lämna alla dom? hemsk tanke som jag gärna skjuter upp att tänka på .....

tanken har slagit mig att det här med att skriva är inte riktigt min grej. inget jag egentligen orkar
med iallafall. bilder är mer min grej däremot. så aa,varför inte bjuda på lite bilder
från denna härliga dag? yes,så får det bli......


bildbevis på våran cykeltur!

apan tröttna på att cykla som vanligt...vilket sär jag lever med.
but i love you anyway!:)


trött efter xantal km!!!!!

grabbarna. fredric,olle och johan

tusentals grodyngel,vad är dom bra för?

olle badpojken

stekfredric


fellan

olle,plockar blommor. eller?

hoppsi

yrhönan sissela bergström!



vackra lillsjön!

klockan är 01:24 och nu är det nog dags för mig att försöka sova.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0